Tilmeld

Opstartsmøde for nye bestyrelsesmedlemmer om hvilke tilskudsmuligheder der er i Aarhus Kommune – og hvilket ansvar og forpligtelser der følger med i at blive valgt til bestyrelsesarbejde.
Vi tager udgangspunkt i de forpligtelser der hører til at være en godkendt forening i Aarhus Kommune.

Målgruppe

Nye bestyrelsesmedlemmer, fortrinsvis formand, kasserer og revisorer

Indhold

På mødet orienteres der om foreningens pligter, som fx overholdelse af:

  1. Foreningens vedtægter
  2. Erklæring vedr. børneattest
  3. Digital post
  4. Foreningens regnskab / tilskudsregnskab
  5. Medlemslister
  6. Foreningsportalen
  7. Afbooking af lokaler
  8. Frister vedr. aktivitetsstøtte
  9. Lokaletilskud
Tidspunkter

Du kan vælge en af flg. dage:

  1. Torsdag den 2. maj 2018 kl. 17.00-20.00
  2. Onsdag den 4. september 2018 kl. 17.00-20.00
  3. Onsdag den 13. november 2018 kl. 17.00-20.00
Sted

Fjordsgades forenings- og fritidshus, foredragslokalet på 2. sal, lokale 2.4, N. J. Fjords Gade 2, 8000 Aarhus C

Tilmelding

Senest 14 dage før hvert møde via http://foreningsportalen.aarhuskommune.dk
Log på foreningsportalen – vælg Din profil – arrangement tilmelding

Underviser

Malene B. Riis og Birger Weiling arbejder begge inden for tilskuds-området i Folkeoplysningsgruppen i Sport & Fritid

Kontaktperson

Malene Bønlykke Riis, Sport & Fritid, rmab@aarhus.dk, Tlf. 89404826
Birger Weiling, Sport & Fritid, biwe@aarhus.dk, Tlf. 89404857