About

Simon Knoblauch, projektleder på fuldmånebegivenheden "Move for Life", bliver underviser på kurset sammen med relevante gæstelærere på hvert modul. Simon er 30 år, oprindeligt fra Djursland, og kommer fra et job som innovationskoordinator og underviser i Carlsbergbyen.

Simon.Knoblauch@dgi.dk

• Telefon :

20 27 52 88

Simon Knoblauch, projektleder på fuldmånebegivenheden “Move for Life”, bliver underviser på kurset sammen med relevante gæstelærere på hvert modul. Simon er 30 år, oprindeligt fra Djursland, og kommer fra et job som innovationskoordinator og underviser i Carlsbergbyen. Hans unge alder til trods har han været involveret i et hav af forskellige projekter både inden og uden for landets grænser. Eksempelvis i Bogotá i Columbia, hvor han i 2012 var projektkoordinator og medstifter af festivalen 100en1día, som indeholdte 231 simultant udførte events, talte mere end 3.000 frivillige og inkluderede både lokale myndigheder og internationale medier. Festivalen har siden bredt sig til 19 byer på fire kontinenter, blandt andet København i 2013 under navnet 100på1dag.