Kom med til dette kursus, hvor I får styr på, hvordan I skal kommunikere til forskellige målgrupper, som er relevante for jeres forening.
I løbet af 2 timer får du følgende:
– Relevante værktøjer, som I kan bruge i jeres hverdag.
– Viden om målgruppens kommunikationskanaler.
– Hvordan I kan bruge adfærdsdesign i jeres kommunikation.
– Gode eksempler på foreningskommunikation.
Dertil skal vi lave øvelser, så I får lov at prøve kræfter med kommunikation, med mål om at rekruttere flere medlemmer og frivillige til jeres forening og jeres aktiviteter.
Inden kurset kan du med fordel udvælge en case fra din forening. Det kan fx være:
– Et nyt tilbud/hold I står overfor skulle markedsføre i jeres forening.
– Et i forvejen tilbud/hold som I gerne vil gøre skarpere i markedsføring og målretning til nye medlemmer.
– Et event eller et andet arrangement I står overfor skulle markedsføre.
– Et ønske om at blive bedre til at kommunikere til forældre, frivillige eller medlemmer.
Husk tilmelding senest d. 15. oktober her på siden: https://www.dgi.dk/arrangementer/202409853422