Sport og Fritid inviterer til formiddags- eftermiddags- og fyraftensmøder om aktivitetsstøtte og lokaletilskud i Aarhus Kommune.

Møderne er for foreninger, der er godkendt til at modtage aktivitetsstøtte eller lokaletilskud

På mødet vil deltagerne blive introduceret til indberetning via Foreningsportalen og der vil være en gennemgang af Foreningsportalen.

Bemærk at du har mulighed for at vælge mellem fire datoer for samme program:

24.01.2024 kl. 17:00-19:00 – tilmelding senest d. 21.1.
25.01.2024 kl. 09:00-11:00 – tilmelding senest d. 22.1.
30.01.2024 kl.17:00-19:00 – tilmelding senest d. 27.1.
31.01.2024 kl.13:30-15:30 – tilmelinding senest d. 28.1.

Møderne er målrettet kasserer, men kan også være relevant for revisorer, formænd og øvrige foreningsledere, der har ansvaret for foreningens ansøgning om aktivitetsstøtte eller afregning af lokaletilskud.

Tilmelding:
Tilmelding skal ske via https://foreningsportalen.aarhuskommune.dk

Tilmeldingsfrist er d. 27. januar

OBS: Din forening skal være godkendt til at modtage aktivitetsstøtte eller lokaletilskud for at du kan tilmelde dig kurset. Tilmelding og yderligere info her:
https://foreningsportalen.aarhuskommune.dk/ (kræver login).

Guide til tilmelding:
Log på – vælg Arrangement tilmelding.
OBS: Vælg antal + Tilmeld OG Tilmeld mig. Du skal have en kvittering frem på skærmen med: Tilmelding modtaget.
Ingen kvittering = ingen tilmelding.

Bliver du efter din tilmelding forhindret, skal du afmelde din deltagelse via mail til: biwe@aarhus.dk MINDST 2 arbejdsdage før fyraftensmødet af hensyn til at kunne tilbyde pladsen til en fra ventelisten.

Kursuspris:
Deltagelse er gratis for foreninger i Aarhus Kommune, da kurset laves i samarbejde med Idrætssamvirket i Aarhus, Århus Ungdommens Fællesråd samt Aarhus Kommune, som betaler for deltagere fra kommunen.

Deltagere fra foreninger udenfor Aarhus Kommune betaler 300,- kr. + moms.

Hvis man er tilmeldt men udebliver fra kurset, sendes en faktura på 300,- kr. + moms i ”No-show-gebyr”