Vil din forening bruge sociale medier til at få flere med i jeres fællesskab gennem en målrettet indsats? Har I et grundlæggende kendskab til Facebook og Instagram, men savner viden om, hvordan I når længere ud, så er dette kurset for dig. | |
Målgruppe |
Kurset er målrettet dig, der har et grundlæggende kendskab til sociale medier, og ønsker at blive klogere på, hvordan din forening kan bruge mere avancerede redskaber til at nå længere ud eller nå mere specifikke målgrupper. |
Indhold |
Facebook og Instagram er med deres brede brugermålgruppe og mange muligheder gode platforme til at fortælle om og invitere nye mennesker ind i foreningerne.
I kan komme langt med godt organisk indhold på foreningens side på Facebook og Instagram, men særligt Facebooks annonceværktøj kan også bruges til at tiltrække nye mennesker og fange deres interesse ved at udnytte de mange oplysninger, Facebook har om sine brugere. Du vil på dette kursus lære om, hvad godt organisk indhold er, hvordan man bruger Facebook og Instagram strategisk i sin branding og rekruttering samt gennemgå funktionerne i Facebooks annonceadministrator. |
Tidspunkt |
Mandag den 20. september 2021 kl. 17.00-20.00 |
Sted |
Fjordsgade forenings- og fritidshus, N.J. Fjords Gade 2, 8000 Aarhus C Foredragssalen |
Tilmelding |
Senest den 31. august via www.dgi.dk |
Underviser |
Ida Binderup, uddannet i medievidenskab, mangeårig praktisk erfaring med kommunikation i foreningslivet |
Kontaktperson |
Sara Springborg, ÅUF, sara@aauf.dk, Tlf. 29878911 |