Har du oplevet onlinemøder uden energi og engagement? Har du følt, at du bare sidder og kigger ind i en skærm og mangler at ”føle” deltagerne? Har du prøvet at stille et åbent spørgsmål ud i en online forsamling og kun blive mødt af stilhed?

Onlinemøder er ikke det samme som fysiske møder. Vi skal arbejde med de elementer som får onlinemøder til at lykkes. Lær at brænde igennem med et budskab på skærmen.

Vi lærer, får viden om og hjælp til:

• Hvordan simple teknikker kan gøre onlinemødet mere inspirerende og engagerende.
  • Hvad du kan gøre for at fastholde energien.
  • Hvordan kropsprog og retorik har indflydelse på udstråling og gennemslagskraft.
  • Hybridmøder – nogle er samlet, andre deltager via online forbindelse.

Kurset indeholder oplæg og praktisk gennemgang af:

• Konkrete tips og øvelser til at gøre deltagelse i online møder sjovere og mere motiverende.
  • Fif til at underbygge dine fortællinger og fremlæggelse fra skærmen.

Bemærk at kurset afholdes online.

Tilmelding:
Husk tilmelding senest d. 15. august via formularen her.

Kursuspris:
Deltagelse er gratis for foreninger i Aarhus Kommune, da kurset laves i samarbejde med Idrætssamvirket i Aarhus, Århus Ungdommens Fællesråd samt Aarhus Kommune, som betaler for deltagere fra kommunen.

Deltagere fra foreninger udenfor Aarhus Kommune betaler 300,- kr. + moms.

Hvis man er tilmeldt men udebliver fra kurset, sendes en faktura på 300,- kr. + moms i ”No-show-gebyr”