Er du træt af møder og kurser, hvor ord og begreber flyver rundt i lokalet og aldrig bliver visuelle? Har din forening udfordringer med at gøre komplekse budskaber enkle, skabe fælles overblik og effektivitet?
Så er grundkursus i grafisk facilitering måske noget for dig…
Grafisk facilitering er kunsten af lede møder og workshops ved hjælp af visuelle værktøjer og grafiske skabeloner, der gør komplekse emner forståelige og skaber engagement og fælles ejerskab omkring budskaber og problemstillinger.
På introkurset får deltagerne indsigt i:
– Introduktion til den grafiske metode
– Inspiration til at arbejde videre med grafisk facilitering
Målgruppe: Formænd og bestyrelsesmedlemmer og andre frivillige i en forening som arbejder med mødeledelse.
Tilmelding:
Deltagelse er gratis for foreninger i Aarhus Kommune, da kurset laves i samarbejde med Idrætssamvirket i Aarhus, Århus Ungdommens Fællesråd samt Aarhus Kommune, som betaler for deltagere fra kommunen. Deltagere fra foreninger udenfor Aarhus Kommune betaler 300,- kr.
Hvis man er tilmeldt, men udebliver fra kurset, sendes en faktura på 300,- kr. i ”No-show-gebyr”.
Tilmelding senest d. 8. maj her: https://www.dgi.dk/arrangementer/202409853410