Få gode råd og tips til planlægningen af aktiviteter.

På denne ONLINE workshop, går vi helt ind i maskinrummet og taler indhold, struktur og værktøj i forbindelse med opbygning af dine aktiviteter eller træning på et specialhold med børn og unge med særlige behov og handicap.

Workshoppen er derfor for dig der er træner eller aktivitetsleder, og som gerne vil se hvad det kræver at træne et specialhold.

Du lærer blandt andet om:
– praktisk og visuel opbygning af træningen
– struktur og styring af holdet – samlet og for hver enkelt deltager
– forebyggelse af konflikter
– fif & tricks til den bedste og sjoveste træning

Tilmelding

Det er gratis at deltage, men tilmelding senest to dage før kurset er nødvendig her på siden: https://billetto.dk/e/specialsport-traening-af-born-og-unge-med-saerlige-behov-og-handicap-billetter-901442

Bemærk at vi i samarbejde med Specialsport.dk også tilbyder to andre online workshops målrettet foreninger, der ønsker at tilbyde aktiviteter til børn og unge med særlige behov:

->Kommunikation i foreningsaktiviteter for børn med særlige behov
->Opstart af Specialhold i din forening

Alle tre workshops afholdes 3 eller fire gange i løbet af året, så du kan vælge det tidspunkt der passer dig bedst.