Ønsker du i foreningen at søge økonomiske midler til f.eks. nye aktiviteter eller udvikling af jeres faciliteter, så deltag i dette kursus.

På kurset vil du blive introduceret til de mange spændende støtteordninger, der findes. Derudover vil du få konkrete ideer til formulering og præsentation af din ansøgning, opstilling af budget og finansieringsplaner samt andre brugbare tips. Undervisningsformen veksler mellem foredrag og gruppearbejde omkring konkrete ideer til projekter.

• Hvordan får man succes med fundraising?
  • Hvordan udformes og præsenteres den gode ansøgning?

Underviser: Lotte Jensen, indehaver af fundraising-firmaet Up Front Europe gennem 20 år og formand for DGI Østjyllands Projektudviklings Forum.

Målgruppe:
Ledere og bestyrelsesmedlemmer.

Tilmelding:
Husk tilmelding senest d. 11. september via formularen her.

Kursuspris:
Deltagelse er gratis for foreninger i Aarhus Kommune, da kurset laves i samarbejde med Idrætssamvirket i Aarhus, Århus Ungdommens Fællesråd samt Aarhus Kommune, som betaler for deltagere fra kommunen.

Deltagere fra foreninger udenfor Aarhus Kommune betaler 300,- kr. + moms.

Hvis man er tilmeldt men udebliver fra kurset, sendes en faktura på 300,- kr. + moms i ”No-show-gebyr”