Bliv skarp på nem og god kommunikation der forebygger konflikter

På denne ONLINE workshop om kommunikation lærer du om den nemme og gode kommunikation i forbindelse med træning af børn og unge med særlige behov og handicap i foreningslivet.

Workshoppen er for dig der er træner eller frivillig omkring børn og unge med særlige behov i foreningslivet eller som ønsker at blive det.

Du lærer blandt andet om:
– principper for det gode relationsarbejde
– at forebygge konflikter
– at håndtere konflikter
– visuel kommunikation

Tilmelding

Det er gratis at deltage, men tilmelding senest to dage før kurset er nødvendig her på siden: https://billetto.dk/e/specialsport-webinar-i-kommunikation-omkring-born-og-unge-med-saerlige-behov-og-handicap-billetter-901434

Bemærk at vi i samarbejde med Specialsport.dk også tilbyder to andre online workshops målrettet foreninger, der ønsker at tilbyde aktiviteter til børn og unge med særlige behov:

-> Bliv en god aktivitetsleder for børn med særlige behov

-> Opstart af Specialhold i din forening

Alle tre workshops afholdes 3 eller fire gange i løbet af året, så du kan vælge det tidspunkt der passer dig bedst.