Mangler din forening penge til et projekt? Så kom og hør om crowdfunding!

På dette online infomøde får du alle de tips og tricks, du har brug for, når din forening vil igangsætte et projekt på Crowdfunding Aarhus-platformen

Alle, som er interesserede i at høre mere om crowdfunding og få deres projekt på Crowdfunding Aarhus.

Alle kan deltage, uanset hvor langt du er med dit projekt eller overvejelser om, hvorvidt crowdfunding er det rette for dig.

Indhold

Aarhus Kommune afholder løbende online infomøder om crowdfunding. Infomøderne er for alle, der gerne vil vide mere om, hvad crowdfunding er, hvordan man forbereder et projekt og en god indsamlingskampagne. Kort sagt kommer vi omkring alle de tips og tricks, du bør kende, før du igangsætter dit projekt på Crowdfunding Aarhus.

Crowdfunding Aarhus (www.crowdfundingaarhus.dk) er en crowdfundingplatform, som er ejet af Aarhus Kommune, hvor borgere, foreninger, institutioner og organisationer gratis kan oprette et projekt og indsamle penge via crowdfunding til at få det realiseret.

Du har mulighed for at vælge mellem fire datoer for samme program:

• Tirsdag den 16. januar 2024 kl. 20.00 – 21.00
  • Tirsdag den 27. februar 2024 kl. 13.00 – 14.00
  • Torsdag den 21. marts 2024 kl. 20.00 – 21.00
  • Tirsdag den 16. april 2024 kl. 13.00 – 14.00

Tilmelding

Send en mail til crowdfunding@aarhus.dk og angiv venligst dit navn og forening, og hvilken dato, du ønsker at deltage ved tilmelding.

Kursuspris

Det er gratis at deltage i kurset for alle borgere i Aarhus Kommune.

Bemærk at Aarhus i Forening også udbyder kursus i fundraising, hvor du bliver introduceret til flere forskellige måder at indsamle penge til foreningsaktiviteter.