Indlæser Begivenheder

Få tips og tricks til organisering og planlægning

På ONLINE workshoppen Opstart af specialhold, lærer du om hvordan du får organiseret og planlagt opstart af hold og aktiviteter for børn og unge med særlige behov og handicap.

Målgruppe

Workshoppen er derfor for dig, der ønsker at inkludere børn, unge og voksne med særlige behov i din forening, men som ingen (eller kun lidt) erfaring har med særlige behov og handicap.

Du lærer blandt andet om:
– praktiske forhold, som frivillige/ledere/trænere, målgruppen, tidspunktet, økonomi m.v.
– Opbygningen af aktivitetsteamet omkring foreningsaktiviteten og deltagerne
– rekruttering til holdet
– al den hjælp I får til opstart, når vi gør det sammen

Tilmelding

Det er gratis at deltage, men tilmelding senest to dage før kurset er nødvendig her på siden: https://billetto.dk/e/specialsport-webinar-i-opstart-af-hold-til-born-og-unge-med-saerlige-behov-og-handicap-billetter-901446

Bemærk at vi i samarbejde med Specialsport.dk også tilbyder to andre online workshops målrettet foreninger, der ønsker at tilbyde aktiviteter til børn og unge med særlige behov:

-> Bliv en god aktivitetsleder for børn med særlige behov

-> Kommunikation i foreningsaktiviteter for børn med særlige behov

Alle tre workshops afholdes 3 eller fire gange i løbet af året, så du kan vælge det tidspunkt der passer dig bedst.

Go to Top