Du skal deltage i dette kursus, fordi din forenings hjemmeside er afgørende for et godt førstehåndsindtryk.

Vi kommer omkring de vigtigste elementer ved hjemmesider og giver dig overskud til at forbedre jeres nuværende hjemmeside eller måske udarbejde en helt ny.

En hjemmeside er foreningens visitkort. Den viser, hvem I er, hvad I kan tilbyde, og hvor man kan finde jer. Med en god hjemmeside kan I øge chancerne for, at personer i lokalområdet kender jer og har lyst til at være en del af jeres forening.

Vi har fokus på:

• 3 skridt til en velfungerende hjemmeside
  • Bliv inspireret af de gode eksempler
  • Gode råd til at skrive bedre webtekster
  • Få en SEO-optimeret hjemmeside

Kurset fokuserer mest på indhold og struktur. Det vil sige, at vi ikke går i dybden med tekniske detaljer vedrørende CMS systemer eller hosting.

Alle i foreninger som arbejder med formidling via hjemmesider.

Vedr. kursuspris
Deltagelse er gratis for foreninger i Aarhus Kommune, da kurset laves i samarbejde med Idrætssamvirket i Aarhus, Århus Ungdommens Fællesråd samt Aarhus Kommune, som betaler for deltagere fra kommunen.

Deltagere fra foreninger udenfor Aarhus Kommune betaler 300,- kr.

No-show-gebyr
Hvis man er tilmeldt (som gratist) men udebliver fra kurset, sendes en faktura på 300,- kr. i ”No-show-gebyr”

Bemærk
Kurser som afholdes på DGI Østjyllands kontor finder sted på 2. og 3. sal – og der er desværre ikke elevator.